- Kategorie
-
Gra karciana do nauki matematyki - Procenty
Symbol:
5903792767166
24.08
Realizacja | 3-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność | Średnia dostępność 27 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5903792767166 |
Gra karciana do nauki matematyki. Procenty (11+)
1 talia = 5 gier edukacyjnych
Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik!
Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki i procenty.
Gra karciana do nauki matematyki. Procenty to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów dla każdego fana nauki przez zabawę mogą grać w nią dzieci już od 11. roku życia.
Kieszonkowiec składa się z jednej tali kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 gier edukacyjnych: dwa rodzaje memory, klapek, karuzela i szachraj. Do kart dołączona jest obszerna instrukcja, w której zostały wyjaśnione zasady różnych wariantów rozrywki. Intrygujące ilustracje, autorstwa Danki Fukowskiej rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość oraz zdolność łączenia poszczególnych elementów w pary. Gra sprawdzi w każdych okolicznościach w domu, w podróży, czy w szkole.
Do współpracy przy serii gier karcianych zostali zaproszeni pedagodzy. Merytoryczną zawartością kieszonkowca zajęły się: Bożena Dybowska pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i Anna Grabek matematyczka.
Graj, a zabłyśniesz na matmie!
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 20 minut
Wiek: 11+
1 talia = 5 gier edukacyjnych
Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik!
Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko zrozumiesz ułamki i procenty.
Gra karciana do nauki matematyki. Procenty to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków i procentów dla każdego fana nauki przez zabawę mogą grać w nią dzieci już od 11. roku życia.
Kieszonkowiec składa się z jednej tali kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 gier edukacyjnych: dwa rodzaje memory, klapek, karuzela i szachraj. Do kart dołączona jest obszerna instrukcja, w której zostały wyjaśnione zasady różnych wariantów rozrywki. Intrygujące ilustracje, autorstwa Danki Fukowskiej rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość oraz zdolność łączenia poszczególnych elementów w pary. Gra sprawdzi w każdych okolicznościach w domu, w podróży, czy w szkole.
Do współpracy przy serii gier karcianych zostali zaproszeni pedagodzy. Merytoryczną zawartością kieszonkowca zajęły się: Bożena Dybowska pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i Anna Grabek matematyczka.
Graj, a zabłyśniesz na matmie!
Liczba graczy: 2-8
Czas gry: 20 minut
Wiek: 11+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Wydawcy