- Kategorie
-
Drewniana gra obserwacyjna ze spinerem XL Kolacja
Realizacja | 3-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 8717775444374 |
Gra Kolacja to bardzo ciekawa, szczegółowa gra obserwacyjna dla całej rodziny. Super zabawa!
Na dużej, drewnianej planszy (29 cm) ze spinerem znajduje się 8 części (jak pizza). W każdzej części znajdują się róznokolorowe bloki. Do zestawu dołączony jest mniejszy spinner z kolorową podziałką. Spinner na planszy wskazuje części, a spiner z koła kolor bloku. Łącząc te dwa elementy musimy wskazać na kartach odpowiednie produkty na nasza kolację. Na przykład ( jak na zdjęciu): Spinner z koła wskazał kolor fioletowy. Po zakręceniu spinerem na planszy to właśnie w tych częściach wskazanych przez spiner musimy znaleść bloki fioletowe, na których znajdują się nasze produkty na kolację. Tutaj będzie to: ryba, banan, brokuł, udko i marchewka. Teraz musisz szybko poszukać karty, która ma 2 dowolne symbole produktów na kolację. Zapowiada się pyszna zabawa:)
Gra Kolacja ćwiczy spostrzegawczość, zręczność i szybkość reakcji. Wspaniała gra dla całej rodziny.
Zestaw składa się z następujących elementów: instrukcja w języku polskim, drewniana plansza ze spinnerem (29 cm), drewniane koło ze spinerem (10 cm), 45 kart ( 7 x 6 cm)
Wiek: 6+
Cel gry:
bądź pierwszym graczem,który znajdzie poprawnie pasująca kartę.
Przygotowanie:
Potasuj karty i umieść 14 z nich wokół dużego spinnera a pozostałe połóż obok w stosie rysunkiem do dołu.
Zasady:
Gracz, który zakręci najszybciej spinerem zaczyna. Graj zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Zakręć obydwoma spinerami. Kolor na małym spinerze to kolor wyszukiwania. Na dużym spinerze znajdź po obu stronach strzałki bloki w tym właśnie kolorze. Musisz szybko poszukać karty, która ma 2 dowolne symbole z jednego z bloków. Jak tylko znajdziesz pasującą kartę, wskaż ją do czego pasuje i podaj nazwy 2 produktów na kolację. Wygrałeś rundę, zatrzymaj kartę i zastąp ją nową, dobierając ze stosu. Twoja kolej, aby zakręcić obydwoma spinerami. Jeśli wybrałeś niewłaściwą kartę, musisz ją odłożyć a jako karę odłóż 1 ze swoich własnych kart z powrotem na stos. Jeśli nie masz kartydo odłożenia, to tracisz kolejkę. Gdy nie ma żadnych możliwych kart, zakręć znowu spinerami.
Punkty:
Kiedy masz 3 karty, odwróć je i policz punkty. Joker może mieć dowolny kolor. Pierwszy gracz,który zdobędzie 6 punktów wygrywa.
- Wydawcy