- Kategorie
-
Dodatek do gry Wtedy kiedy. Nr.4 Niezwykła Polska
![Dodatek do gry Wtedy kiedy. Nr.4 Niezwykła Polska Dodatek do gry Wtedy kiedy. Nr.4 Niezwykła Polska](/images/ksiegarniakrap/428000-429000/Dodatek-do-gry-Wtedy-kiedy-Nr-4-Niezwykla-Polska_%5B428668%5D_480.jpg)
![Dodatek do gry Wtedy kiedy. Nr.4 Niezwykła Polska Dodatek do gry Wtedy kiedy. Nr.4 Niezwykła Polska](/images/ksiegarniakrap/428000-429000/Dodatek-do-gry-Wtedy-kiedy-Nr-4-Niezwykla-Polska_%5B428668%5D_480.jpg)
Symbol:
16.45
Realizacja | 3-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Kod kreskowy | |
EAN | 5908215010539 |
Dodatek do gry Wtedy kiedy
Zawiera 110 wydarzeń
Mieści się w pudełku podstawowej gry
Liczba graczy: 2-8 osób
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce?
Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. Jeszcze więcej emocji i zabawy.
Zawiera 110 wydarzeń
Mieści się w pudełku podstawowej gry
Liczba graczy: 2-8 osób
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce?
Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry. Jeszcze więcej emocji i zabawy.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Wydawcy