- Kategorie
-
Tęczowe historie G3
Symbol:
5906395350643
40.95
Realizacja | 3-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5906395350643 |
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
W Tęczowe historie można grać we dwójkę lub w większym gronie przyjaciół. Nie da się grać samemu, ponieważ potrzebny jest ktoś, kto zna rozwiązanie i będzie odpowiadał na pytania. Osoba ta to Czarodziej, a pozostali gracze to jego Uczniowie. Funkcję Czarodzieja gracze powinni przyjmować na zmianę. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności.
Ponieważ babcia miała syrenkę, jej wnuczka nie chciała już jednorożca.
Na Jaśka spadł w nocy grad gwiazd. Jak to się mogło stać?
ZAWARTOŚĆ:
50 kart
instrukcja
W Tęczowe historie można grać we dwójkę lub w większym gronie przyjaciół. Nie da się grać samemu, ponieważ potrzebny jest ktoś, kto zna rozwiązanie i będzie odpowiadał na pytania. Osoba ta to Czarodziej, a pozostali gracze to jego Uczniowie. Funkcję Czarodzieja gracze powinni przyjmować na zmianę. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności.
Ponieważ babcia miała syrenkę, jej wnuczka nie chciała już jednorożca.
Na Jaśka spadł w nocy grad gwiazd. Jak to się mogło stać?
ZAWARTOŚĆ:
50 kart
instrukcja
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Wydawcy