- Kategorie
-
Legendy polskie - Pan Twardowski GRANNA
![Legendy polskie - Pan Twardowski GRANNA Legendy polskie - Pan Twardowski GRANNA](/images/ksiegarniakrap/490000-491000/Legendy-polskie-Pan-Twardowski-GRANNA_%5B490531%5D_480.jpg)
![Legendy polskie - Pan Twardowski GRANNA Legendy polskie - Pan Twardowski GRANNA](/images/ksiegarniakrap/490000-491000/Legendy-polskie-Pan-Twardowski-GRANNA_%5B490531%5D_480.jpg)
Symbol:
5900221003352
25.98
Realizacja | 3-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność |
Średnia dostępność
|
Kod kreskowy | |
EAN | 5900221003352 |
W karczmie Rzym pojawił się właśnie Pan Twardowski.
Jaką postać tym razem przybrał znany czarodziej: szlachcica z bujną brodą czy może dumnego pana z fajką? Spróbujcie złapać Twardowskiego, ale uważajcie: najsłynniejszy mag będzie próbował wywieść Was w pole!
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
Zawartość pudełka
- 16 dwustronnych kafelków karczmy
- 6 kart portretów
- 6 kart wskazówek
- 4 piekielne maski
- klepsydra
- instrukcja
Jaką postać tym razem przybrał znany czarodziej: szlachcica z bujną brodą czy może dumnego pana z fajką? Spróbujcie złapać Twardowskiego, ale uważajcie: najsłynniejszy mag będzie próbował wywieść Was w pole!
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
Zawartość pudełka
- 16 dwustronnych kafelków karczmy
- 6 kart portretów
- 6 kart wskazówek
- 4 piekielne maski
- klepsydra
- instrukcja
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Wydawcy