• Kategorie
  • Kółko i krzyżyk - gra magnetyczna ALBI

Wydawnictwo Albi
Grupa wiekowa 7+
Obudowa pudełko
Wymiary 135x135 mm
23.11
szt. Do przechowalni
Realizacja 3-5 dni roboczych
Cena przesyłki 16
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 16
Kurier 21
Dostępność Średnia dostępność

Gra dla 2 graczy. Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą,

umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywki w kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciu polach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednej linii poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgają

starożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jedną

z najstarszych gier w historii!

W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki.

Podczas gry na mniejszej (4x4) aby wygrać, należy połączyć 3 symbole. Podczas gry na większej siatce należy połączyć cztery lub pięć z nich, zależnie od ustaleń między graczami.

Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbole na dowolnych wolnych polach. Symbolu nie można umieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbują przeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowi wygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej,

ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywki na długie godziny.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Wydawcy