- Kategorie
-
Python dla nastolatków Projekty graficzne z Python Turtle
![Python dla nastolatków Projekty graficzne z Python Turtle Python dla nastolatków Projekty graficzne z Python Turtle](/images/ksiegarniakrap/252000-253000/Python-dla-nastolatkow-Projekty-graficzne-z-Python-Turtle_%5B252323%5D_480.jpg)
![Python dla nastolatków Projekty graficzne z Python Turtle Python dla nastolatków Projekty graficzne z Python Turtle](/images/ksiegarniakrap/252000-253000/Python-dla-nastolatkow-Projekty-graficzne-z-Python-Turtle_%5B252323%5D_480.jpg)
Wpisz swój e-mail |
Realizacja | 3-5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 16,00 zł |
Dostępność |
Brak towaru
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788328371354 |
EAN | 9788328371354 |
Każdy może zostać programistą!
Czy wiesz, czym się zajmuje programista? To ktoś, kto, używając swojego umysłu i odpowiedniego języka programowania, rozwiązuje rozmaite problemy. Programista to taki współczesny superbohater. Przychodzi, siada do komputera, szybko przebiega palcami po klawiaturze i proszę ? działa. Oczywiście, to pewne uproszczenie, ale... Brzmi ciekawie? Słusznie. Bo praca programisty, kodera, developera jest ciekawa. I fajna. I daje dużo satysfakcji. A najlepsze jest to: podstaw programowania można się szybko nauczyć, po prostu się bawiąc. We własny, ulubiony sposób.
Choć Twoim przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie żółw, obiecujemy ? praca pójdzie Ci w mig. Na początek nauczysz się konfigurować środowisko pracy, czyli uruchomisz na komputerze wszystko, co przyda się Tobie i żółwiowi. Potem zapoznasz się z językiem Python, z jego zmiennymi, funkcjami i klasami. Następnie zajrzysz do biblioteki turtle i dowiesz się, jak sterować swoim żółwiem. Wreszcie najlepsze: algorytmy. Przekonasz się między innymi, jak za pomocą kodu języka Python i elementów biblioteki turtle wygenerować niesamowite figury geometryczne.
O autorze
Krzysztof Łos - pasjonat programowania. Jego ulubionym zajęciem, obok czytania książek, jest nauka. Od pięciu lat prowadzi zajęcia edukacyjne z młodzieżą, co jest dla niego okazją do samorozwoju i wypróbowywania nowych technologii. Stara się przedstawiać najtrudniejsze zagadnienia z dziedziny informatyki i matematyki w sposób jak najbardziej przystępny i dopasowany do możliwości uczniów. Jego ulubionym językami są Python, który ceni za czytelność i niesamowitą prostotę, a także C++, który uwielbia za wydajność. W sieci występuje pod pseudonimem „profesorek96".
- Wydawcy