• Kategorie
  • Tea Time Crime PIATNIK

Wydawnictwo PIATNIK
Grupa wiekowa 10+
Obudowa karton
Wymiary 260x260 mm
124.31
szt. Do przechowalni
Realizacja 3-5 dni roboczych
Cena przesyłki 16
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 16
Kurier 21
Dostępność Mało

Lord Waldemar zaprosił na swoje 80 urodziny wielu znamienitych gości. Oczekuje się, że na uroczystość przybędzie baronowa Brabancji, Sir Adam Stoneworth i hrabia Bobby z Wexford. Nawet słynna śpiewaczka Barbette Brunette oraz były mistrz boksu Arnold Wendestein zapowiedzieli swój udział. Punktualnie o 5 po południu - idealnej porze na herbatę - ma się rozpocząć podniosła ceremonia. Niestety w tej spokojnej dotąd okolicy nastąpił ostatnio wzrost liczby włamań i kradzieży. Z tego powodu lord Waldemar zatrudnił znanego detektywa, który wraz ze swoim asystentem ma czuwać nad tym, by należące do zaproszonych gości luksusowe przedmioty nie stały się łupem złodziei. Lord Waldemar i jego dostojni goście będą wdzięczni za troskę o ich mienie. Naszym zadaniem będzie odpowiednie rozmieszczenie detektywów i odszukanie złodziei grasujących w okolicy. Gracze otrzymują planszetki domu, które składają się z 25 pokoi i są podzielone na kolumny i rzędy. Ktokolwiek zaczyna rozgrywkę, może rzucić kostką maksymalnie trzy razy, po czym musi wybrać kostki lub spasować. Wszelkie niewybrane kości pozostają w ogólnej puli kości i mogą zostać użyte przez innego gracza. Dzięki temu w każdej rundzie dzieje się coś w twoim domu a nie tylko, gdy nadchodzi twoja kolej. Jeśli zostaną wybrane kostki z liczbą, na przykład trzy, można w tym momencie zbadać dom. W tym przypadku aktywowane jest trzecie pole na najniższym piętrze, czyli znajdująca się na nim płytka zostaje odwrócona. Jeśli jednak na tym polu znajduje już się odkryta płytka, możesz umieścić ją w dowolnym innym miejscu na planszetce. Celem jest umieszczenie w domu własnych detektywów poprzez sprytne dobranie kostek w taki sposób, aby świeciły latarkami we właściwym kierunku. Tylko wtedy, gdy wszystkie stożki świetlne detektywów trafią na stożki sąsiadujących pomieszczeń lub złodziei, dostaniemy odpowiednią liczbę punktów. Jeśli świecą w ciemności, nie zdobywamy żadnych punktów. Brzmi prosto, ale w rzeczywistości tak jest. Funkcje specjalne, takie jak jokery, specjalne kafelki lub specjalne rzuty, oferują wiele opcji akcji i nadają rozgrywce dynamiki i rozmachu. Dobrze wyważona mieszanka elementów taktycznych i szczęścia zapewnia wysoki poziom atrakcyjności kolejnych rozgrywek pomiędzy graczami.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Wydawcy