• Kategorie
  • Horror w Arkham: Na krawędzi Ziemi Rozszerzenie

Wydawnictwo GALAKTA
Obudowa pudełko
257.51
szt. Do przechowalni
Realizacja 3-5 dni roboczych
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Kurier (Pobranie) 0
Kurier 0
Paczkomaty InPost 0
Odbiór osobisty 0
Dostępność Średnia dostępność

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana.

,,Jeśli nie zdołamy ich powstrzymać, niebawem wyruszą oni i dotrą


do najtajniejszego jądra Antarktydy - tam będą wiercić i topić lód, aż wydobędą


na powierzchnię coś, co naszemu światu może przynieść zatratę".


-H. P. Lovecraft, ,,W górach szaleństwa"



Pośród lodowego, jałowego kontynentu Antarktydy kryje się tajemnica tak starożytna


i głęboka, że jej poznanie może zburzyć fundamenty naszego pojmowania planety,


którą nazywamy domem. Kiedy profesor i jego uczeń wreszcie wyjawiają prawdę na temat


tragicznych wydarzeń, które spotkały ich poprzednią ekspedycję w samo serce Antarktydy,


ich ostrzeżenia zostają zlekceważone. Postanawiacie więc pójść w ich ślady -- zapuścić się


na zamarznięte pustkowia, odwiedzić opustoszałe obce miasta i wdrapać się na zdradzieckie


szczyty - wszystko w imię chęci odkrycia prawdy, która może zakończyć świat, jaki znamy.


W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną


wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci


je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?



Przeżyjcie rozgałęziające się, wieloczęściowe scenariusze, jeszcze większe i bardziej niesamowite niż do tej pory.


Poznajcie 9 członków waszej załogi i wykorzystajcie ich wyjątkowe umiejętności, aby przetrwać!


To rozszerzenie kampanijne wprowadza nowy rodzaj żetonów chaosu! Żetony mrozu reprezentują trudną, wymagającą pogodę


i zdradzieckie warunki, które będą wam towarzyszyć podczas podróży przez dziką Antarktydę.


Ponieważ rezygnujemy z modelu comiesięcznych zestawów mitów, ten jeden dodatek dostarczy Wam tyle samo zawartości fabularnej co pełny cykl w starych modelu wydawniczym. To po prostu cała kampania w jednym pudełku! 



INFORMACJE DODATKOWE


o Liczba graczy: 1 - 4

o Czas gry: 60 - 120 min

o Ograniczenie wiekowe: 14+

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA

o 343 karty scenariuszy

o 40 żetonów

o 1 Księga kampanii


Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Wydawcy