• Kategorie
  • Boże Igrzysko Magnaci

159.95 -20% 127.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 11.9
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 11.9
Kurier 15.9
Kurier (Pobranie) 19.9
Dostępność Mało

To nowoczesna gra planszowa dla 2 - 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko - litewskiego.

Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze rody: Leszczyńscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie, oraz Zamoyscy.

Każdy z graczy dysponuje talią kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni do wielkich czynów. Ale są tam też i ludzie mali, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie się im powierzy... Chyba, że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali uczynią dla jego rodu wiele.

Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi, osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak, jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich rodów. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw.

Grającego w MAGNATÓW czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie rodu zapewnią jego familii korzystne ustawy w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim ród zdobędzie majątki i potęgę. Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto pójdzie zdobywać Inflanty? Czy z braku innych kandydatów, na czele wojsk chroniących kraj przez tureckim najazdem staną Pierzyna, Dziecina i Łacina? Czy starczy determinacji by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami?

No i co pocznie z Kmicicem?

Wiek: 12+
Ilość graczy: 2-5
Czas: 60 minut

Zawartość: plansza, instrukcja, 65 kart Familii, 25 kart Konfliktów, 25 kart Praw, 4 karty Senatorów, 17 kartonowych znaczników, 192 drewniane znaczniki, wypraska, woreczki strunowe na komponenty.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Wydawcy