TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Wyszukaj podręcznik

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Foxgames"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 53 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 > >>
Fantazja Gra planszowa, Podsiadło Marcin

Stwórz stolicę wyobraźni! Fantazja - baśniowa kraina – legła w gruzach. Odbudować ją mogą potężni magowie – Rzeźbiarze Natury lub Inżynierowie Światła, którzy powołują do istnienia rzeczy, wykorzystując moc swojej wyobraźni. Gracze wcielają się w ich role i odtwarzają zniszczone królestwo, zaczynając od jego stolicy. Za pomocą wyobraźni tworzą kolejne budynki, rozwijając je w coraz to wspanialsze ... więcej

Bitwa o Tortugę, Kitao Madoka, Kaneko Hiroki

BITWA O TORTUGĘ. Piracki klimat, piękne ilustracje, przygoda, emocje! U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga! Liczba graczy: 2 Wiek graczy: 7+ Czas rozgrywki: 15 minut

Zaplątana sawanna,
Zaplątana sawanna
90,00 zł 72,00 zł

Gra planszowa, w której gracze wcielają się w badaczy zwierząt starających się zdobyć jak najwięcej informacji o mieszkańcach sawanny. Zbierają kafelki za pomocą sznurkowej pętli, starając się dopasować właściwości zwierząt w taki sposób, aby zdobyć za nie jak najwięcej punktów. Gra dla rodzin z dziećmi. •Bardzo estetyczne, kolorowe wykonanie, •Innowacyjna mechanika oparta na otaczaniu kafelków za pomocą sznurka •Gra ... więcej

Koszmarium, Seleznev Konstantin

Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób  stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. ... więcej

Buuu! Gra planszowa, Christophe Gonthier

Zostań najszybszym duchem i zdobądź tytuł „Mistrza Straszenia”. Zagłębiaj się w korytarze i tajemne przejścia, przechodź przez ściany i zmieniaj kolory, aby znaleźć właściwą drogę i przestraszyć gości Zamku na Czarnej Skale. Celem gry jest jak najszybsze znalezienie drogi dla ducha, aby dotarł do gości i porządnie ich nastraszył! Liczba graczy 2-6 Wiek 7+

Eko Gra planszowa,
Eko Gra planszowa
120,00 zł 96,00 zł

Na olbrzymiej pustyni Eko powstały nowe istoty złożone ze skał, piachu i wiatru. Stwórz własną armię i przejmuj kontrolę nad regionami aby zwyciężyć w tym nowopowstałym konflikcie żywiołów. Zawartość pudełka: 64 dyski 36 budynków 13 pól modularnej planszy 4 plansze graczy instrukcja Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 8 lat

Karmaka, Boxerman Eddy, Burke Dave

Karmaka jest strategiczną grą karcianą, w której gracze powoli wspinają się po szczeblach Karmicznej Drabiny, rozpoczynając grę jako małe, niewiele znaczące żuczki. Pierwszy gracz, który dosięgnie szczytu drabiny, wstąpi w najwyższą formę bytu i wygra rozgrywkę. Tylko od ciebie zależy, w jaki sposób to osiągniesz – czyniąc wokół dobro, czy sabotując poczynania innych. Pamiętaj jednak o tym, że karma zawsze wraca: ... więcej

Łowcy kryształów, Miłuński Filip, Zalewski Jan

Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis. Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć ... więcej

popCOOLturowy Quizz, Andersen Martin Nedergaard

Przekonaj się jak sprawny jest twój umysł! Szalona gra quizzowa z pytaniami z dziedziny popkultury, w której graczy nie tylko muszą wykazać się wiedzą, ale również pewnością siebie. Z każdą odpowiedzią muszą określić jak bardzo są pewni swojego typu. Jeśli trafią – tym więcej punktów otrzymają. Jest to świetna zabawa na każdą imprezę z pytaniami, których połączenie wiecznie wywołuje ... więcej

Gwiezdny wyścig, Miłuński Filip, Zalewski Jan

Stary Świat, jaki znali nasi przodkowie, przestał istnieć. Ludzkość dawno opuściła układ słoneczny i wyruszyła w drogę ku nowym gwiazdom. Międzyplanetarne korporacje, założone z myślą o przetrwaniu ziemskiej cywilizacji, stały się jedyną szansą na przetrwanie ludzkości. Brak własnej floty statków sprawił jednak, że walka między nimi rozgorzała na dobre... gwiezdny wyścig właśnie się rozpoczął. ... więcej

1 2 3 4 5 6 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Makama akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier