TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Wyszukaj podręcznik

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Foxgames"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 56 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 > >>
Fantazja Gra planszowa, Podsiadło Marcin

Stwórz stolicę wyobraźni! Fantazja - baśniowa kraina – legła w gruzach. Odbudować ją mogą potężni magowie – Rzeźbiarze Natury lub Inżynierowie Światła, którzy powołują do istnienia rzeczy, wykorzystując moc swojej wyobraźni. Gracze wcielają się w ich role i odtwarzają zniszczone królestwo, zaczynając od jego stolicy. Za pomocą wyobraźni tworzą kolejne budynki, rozwijając je w coraz to wspanialsze ... więcej

Bitwa o Tortugę, Kitao Madoka, Kaneko Hiroki

BITWA O TORTUGĘ. Piracki klimat, piękne ilustracje, przygoda, emocje! U wybrzeży pirackiej wyspy trwa zaciekła bitwa. Hiszpańska flota po raz kolejny próbuje wydrzeć Tortugę z rąk piratów. Zostań kapitanem wybranej floty i stocz bitwę! Stawką jest osnuta złą sławą piracka wyspa Tortuga! Liczba graczy: 2 Wiek graczy: 7+ Czas rozgrywki: 15 minut

Zaplątana sawanna,
Zaplątana sawanna
90,00 zł 72,00 zł

Gra planszowa, w której gracze wcielają się w badaczy zwierząt starających się zdobyć jak najwięcej informacji o mieszkańcach sawanny. Zbierają kafelki za pomocą sznurkowej pętli, starając się dopasować właściwości zwierząt w taki sposób, aby zdobyć za nie jak najwięcej punktów. Gra dla rodzin z dziećmi. •Bardzo estetyczne, kolorowe wykonanie, •Innowacyjna mechanika oparta na otaczaniu kafelków za pomocą sznurka •Gra ... więcej

Eko Gra planszowa,
Eko Gra planszowa
120,00 zł 96,00 zł

Na olbrzymiej pustyni Eko powstały nowe istoty złożone ze skał, piachu i wiatru. Stwórz własną armię i przejmuj kontrolę nad regionami aby zwyciężyć w tym nowopowstałym konflikcie żywiołów. Zawartość pudełka: 64 dyski 36 budynków 13 pól modularnej planszy 4 plansze graczy instrukcja Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 8 lat

Łowcy kryształów, Miłuński Filip, Zalewski Jan

Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis. Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć ... więcej

popCOOLturowy Quizz, Andersen Martin Nedergaard

Przekonaj się jak sprawny jest twój umysł! Szalona gra quizzowa z pytaniami z dziedziny popkultury, w której graczy nie tylko muszą wykazać się wiedzą, ale również pewnością siebie. Z każdą odpowiedzią muszą określić jak bardzo są pewni swojego typu. Jeśli trafią – tym więcej punktów otrzymają. Jest to świetna zabawa na każdą imprezę z pytaniami, których połączenie wiecznie wywołuje ... więcej

Gwiezdny wyścig, Miłuński Filip, Zalewski Jan

Stary Świat, jaki znali nasi przodkowie, przestał istnieć. Ludzkość dawno opuściła układ słoneczny i wyruszyła w drogę ku nowym gwiazdom. Międzyplanetarne korporacje, założone z myślą o przetrwaniu ziemskiej cywilizacji, stały się jedyną szansą na przetrwanie ludzkości. Brak własnej floty statków sprawił jednak, że walka między nimi rozgorzała na dobre... gwiezdny wyścig właśnie się rozpoczął. ... więcej

Rurka wodna Gra planszowa,
Rurka wodna Gra planszowa
90,00 zł 72,00 zł

Zbuduj park wodny i zalicz najdłuższy zjazd zjeżdżalnią! Rurka wodna to kafelkowa gra, w której gracze budują jak najdłuższy zjazd zjeżdżalni. Wygra ten, kto jednym ślizgiem zaliczy najdłuższą trasę w wielkim parku wodnym. Gracze po kolei dokładają elementy zjeżdżalni i poruszają się po niej pionkami. Rurka wodna to proste zasady, szybkie tempo i frajda dla całej rodziny. • Proste zasady • Lubiany przez graczy, kafelkowy mechanizm ... więcej

Superbohaterowie,
Superbohaterowie
50,00 zł 40,00 zł

Świat stoi na krawędzi zagłady. Wiele miast atakowanych jest przez ogromne pająki, a niebo pełne jest zmutowanych orłów. Zadaniem graczy jest zgromadzenie w swoich miastach pięciu Superbohaterów. Tylko oni mogą ocalić świat! Ilość graczy: 2-5 Wiek: 6-106 lat Czas: 15 minut

Metropolia Remont, Suganuma Masao

Dodatek METROPOLIA - REMONT zawiera 73 karty wzbogacające rozgrywkę w grę METROPOLIA. Karty przedstawiają nowe budynki, które gracze mogą budować w swoich miastach. Dostarczają one jeszcze więcej strategicznych decyzji prowadzących do zwycięstwa w grze. Uwaga! METROPOLIA – REMONT nie jest samodzielną grą! Niezbędne jest posiadanie gry METROPOLIA

Atak zombie, Pieńkowski Piotr
Atak zombie
130,00 zł 104,00 zł

Przygotuj się na atak zombie! Gra toczy się w mieście opanowanym przez zombie. Gracze ukrywają się w różnych kryjówkach starając się przetrwać do czasu nadejścia pomocy. Muszą zapewnić sobie jedzenie, lekarstwa i broń. Aby je zdobyć zmuszeni są wychodzić z kryjówek narażając się na spotkanie zombie. Gracze zmuszeni są stale umacniać swoje kryjówki oraz zakładać wymyślne pułapki aby odpierać kolejne ... więcej

W cieniu tronu, Newskij Oleksaner, Sidorenko Oleg

W cieniu tronu to strategiczna gra karciana o mechanice zawartej w talii kart. Tematyka nawiązuje do mediewistycznego świata fantasy – gracze walczą o wpływy w cieniu królewskiego tronu. Wygra ten gracz, który zdobędzie najsilniejszych lub najzdolniejszych sojuszników, wykorzysta ich umiejętności i pod koniec rozgrywki będzie najbliżej królewskiego dworu.

Gangi Nowego Jorku Gra karciana, Hamilton Gordon

Ameryka XIX w. Gangi napływających do Nowego Jorku imigrantów walczą o zajęcie i kontrolę jak najbardziej korzystnych dzielnic Nowego Jorku. To bardzo dobra strategiczna gra karciana o ciekawej mechanice przypominająca kultową już Cytadelę. Pracą nad ilustracjami gry zajął się Tomek Larek, który na pewno pobudzi wyobraźnię graczy tematyką i estetyką. Gra może stać się naprawdę silną pozycją w naszym repertuarze gier (jak Światowy ... więcej

Niqczemni Szaleni naukowcy, Vaccarino Donald X.

Niqczemni naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem. Mechanika gry polega na zagrywaniu swoich żetonów wpływu, wykonywaniu 4 akcji do wyboru, zdobywaniu funduszy pozwalających im na wykupywaniu kart wynalazków dających dodatkowe zdolności oraz punkty zwycięstwa. Wygra gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.

Wyspa dinozaurów Gra planszowa, Arpino Bertrand

Nadchodzi kres Wyspy Dinozaurów! Nadciąga katastrofa, meteoryty spadają z nieba. Tylko najsilniejsze dinozaury znajdą schronienie na sąsiednich wyspach. Gracze zasiedlają swoje wyspy jak najsilniejszymi dinozaurami, zagrywają odpowiednie karty specjalne, przeszkadzają i ubiegają swoich rywali aby pod koniec gry, kiedy Wielki Kamień uderzy w wyspę, zgromadzić na swoim lądzie, jak najmocniejsze osobniki. Gra posiada dwa warianty.

Hokus pokus Gra planszowa, Denoual Thierry

Ułóż magiczny stos magika najszybciej jak potrafisz! Każdy gracz otrzymuje zestaw przedmiotów ukrytych wewnątrz prawdziwego magicznego kapelusza. Kiedy karta wyzwania zostaje odkryta, wszyscy uczestnicy próbują jednocześnie jak najszybciej ułożyć 1 stos ze swoich przedmiotów, przestrzegając 3 prostych zasad. Ukrywaj i wyciągaj przedmioty, próbując ułożyć swój stos szybciej niż inni gracze!

Siedem Gra planszowa, Tagmire Jason

Od zarania dziejów liczbie 7 przypisywano wyjątkowe znaczenie i cechy magiczne. Miała stanowić źródło ponadnaturalnych mocy oraz klucz do wytłumaczenia niezwykłych wydarzeń. W grze Siedem gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami siedmiu najsłynniejszych liczb 7 w całej historii ludzkości i wykorzystują je aby uwolnić drzemiące w nich moce do pokonania przeciwników.

Goblinpiada, Bazylevitch Mikhail

Igrzyska Goblinów rozpoczęte! Trwa wielka olimpiada goblinów. Najważniejszą i najbardziej emocjonującą konkurencją jest ucieczka przed toczącym się Magicznym Głazem. Tłumy zielonoskórych kibiców szaleją na trybunach - kto zdąży uciec, a kto zostanie splaskaczony? Gracze rzucają naraz kostkami, a następnie łapią jak najszybciej dwie najbardziej potrzebne w danym momencie. Wyniki na kościach powinny odpowiadać tym jakie znajdują ... więcej

Wojowoce, Pabierowski Rafał
Wojowoce
40,00 zł 32,00 zł

Stwórz najlepszy koktajl owocowy i nie daj się prześcignąć innym graczom. Gracze prześcigają się w tworzeniu niepowtarzalnych koktajli owocowych. Wykorzystują wyjątkowe umiejętności dzielnych owocowych wojowników, aby uczynić własny koktajl jeszcze lepszym lub popsuć szyki przeciwnikowi. Każdy wojowoc jest inny i na swój sposób wyjątkowy. Tylko sprytna kombinacja ich możliwości da ten wyjątkowy efekt, którego poszukujesz. Wojowoce ... więcej

Pirackie poRachunki, Kappler Lena

Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi… a może wręcz przeciwnie? W „Pirackich poRachunkach” gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę. Wysyłają w tym celu swoich zaufanych marynarzy, którzy werbują pirackie szajki na ich statki. Jednak owi marynarze mają różny ... więcej

1 2 3 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Makama akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier